Kipli ne ya|DarK kardeşimin Çırpınışı :D - Sohbetdesin.Com Paylaşım Plartformu..
Sohbetdesin.Com Paylaşım Plartformu..

 

Go Back   Sohbetdesin.Com Paylaşım Plartformu.. > > >


Etiketlenen üyelerin listesi


Konu Bilgileri
Kısayollar
Konu Basligi Kipli ne ya|DarK kardeşimin Çırpınışı :D
Cevaplar
3
Sonraki Konu
sonraki Konu
Görüntüleyenler
 
Görüntüleme
1185
Önceki Konu
önceki Konu

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 11-21-18, 00:38   #1
Ajan
Ajan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Sohbetdesin Forum - Chat ve Sohbet Forum Sitesi.
Üye No: 560
Üyelik tarihi: Apr 2018
Üye Grubu: Üye
Mesajlar: 0
Konular: 2043
Şube: Ankara Şubesi
İlişki Durumu: İlişkisi Yok
Ruh Hali:  Kabadayi
Tuttuğu Takım:

Level: -INF [♥ Bé-Yêu ♥]
Paylaşım: NAN / -INF
Güç: -INF / -INF
Tecrübe: NAN%

Teşekkürler: 633
485 Mesajına 645 Kere Teşekkür Edildi
REP Gücü : 0
REP Puanı : 0
REP Seviyesi : Ajan is an unknown quantity at this point
Standart Kipli ne ya|DarK kardeşimin Çırpınışı :D

[23:07] <ReyyAn> arkadaşlar kusuruma bakmayın cektim izinsiz.
[23:07] <ReyyAn> bugün tatsız şeyleroldu
[23:08] <DarK> estf ne demek
[23:08] <ReaL> as
[23:08] <ReaL> buyur ReyyAn.
[23:08] <ReyyAn> ben konuşmak istedim sizinle.
[23:08] <Kerem> Evet Reyyan kardesim
[23:08] <DarK> tabi buyur gardasim.
[23:08] <Kerem> Nedir tam
[23:08] <ReyyAn> aslında ReaL ile mesele ama sizlerinde olmanızı istedim.
[23:08] <ReyyAn> bana gore cok ufak fakat beni ciddi manada kırdı.
[23:08] <ReyyAn> icimde kalması beni rahatsız edicek.
[23:09] <ReyyAn> oyle herkez gibi susuayım dedim ama sanırım olmuycak.
[23:09] <ReyyAn> meseleye zaten ReaL hakim.
[23:09] <ReyyAn> ben kısaca artık cekilmek istiyorum.
[23:09] <ReyyAn> bu sekilde ReaL'n kırıcı davranışlarına sabrım kalmadı.
[23:10] <ReaL> ReyyAn sana dedim herkez hata yapar diye dogru mu ?
[23:10] <ReaL> niye uzatıyosun ?
[23:10] <ReyyAn> uzatmam bilirsin ReaL.
[23:10] <ReyyAn> ve benimle konuşurken şu kip'leri yapma (
[23:10] <DarK> Ya ozur dilerim ama.
[23:10] <ReaL> bende fazla konusmayı sevmem ReyyAn bilirsin.

[23:11] <DarK> bi dk konuyu anlamadim ben.
[23:11] <DarK> ReaLim ne oldu kardesim
[23:11] <ReyyAn> senin konuşmayı sevip sevmemen beni ilgilendirmez ReaL
[23:11] <DarK> gardasim ne oldu sana ReyyAn
[23:11] <ReyyAn> burda verdigim emegi demiyorum sana?
[23:11] <ReyyAn> yazıklar olsun cidden.
[23:11] <Kerem> :s
[23:11] <ReyyAn> sen bu kadar derdin neyki ReaL ?
[23:11] <DarK> ReyyAn
[23:11] <DarK> sakın.
[23:11] <ReaL> emeğine laf mı ettim ReyyAn ?
[23:11] <DarK> kardesim sakkın.
[23:11] <DarK> bi dur.
[23:11] <DarK> bi dk
[23:11] <ReyyAn> şimdiye kadar cogu seyine sustum bak ReaL
[23:12] <ReyyAn> had aşmam aşmadımda.
[23:12] <ReyyAn> hala şu kip'i yabıyorsun ?
[23:12] <ReyyAn> 1 tane hatanı de kendinin ReaL ?

[23:12] <ReyyAn> sen kimsin yahu insan olarak yapılmaz bu.
[23:13] <ReaL> sana dedim ki uzatma ReyyAn.
[23:13] <ReyyAn> uzatmıyorum sadece icimdekini diycegim derimde.
[23:13] <ReyyAn> sonra zaten cıkıcam.
[23:13] <ReyyAn> drpomu nedir nabıcaksanız yabın.
[23:13] <DarK> ReyyAn
[23:13] <DarK> Oyle drop olmadi.
[23:13] <DarK> kardesim.
[23:13] <ReyyAn> onc ayerde kaldım bulundum kimse bana bunu yapmadı ?

[23:13] <DarK> az evvel ReaL yokdu
[23:13] <DarK> kanalda bi yazi yazdim
[23:13] <DarK> bi dinle
[23:14] <DarK> kardesim ReyyAn
[23:14] <DarK> dinle.
[23:14] <ReyyAn> ben ne saygımı bozdum nede kırdım incittim .
[23:14] <DarK> once abini dinle.
[23:14] <ReyyAn> siz once beni dinleyin.
[23:14] <DarK> ben hepinizde buyugum.
[23:14] <DarK> tmm
[23:14] <DarK> buyur snei
[23:14] <DarK> dinliyyorum.
[23:14] <DarK> anlatipda oyle kanaldan sunucudanda
[23:14] <DarK> cıkma ama. ?
[23:14] <DarK> once konuscaz.
[23:14] <DarK> oke ?
[23:14] <ReyyAn> benim bura ile işim bitti sebebide dostum dedigim ReaL'dir
[23:14] <ReyyAn> yeteri kadar acık.
[23:14] <DarK> bana gerekce ggoster
[23:14] <ReyyAn> saygıda kusur etti.

[23:14] <DarK> tmm doogrudur.
[23:14] <ReyyAn> bunun aff'ı yok
[23:15] <DarK> Bana gerekce goster.
[23:15] <DarK> deki.
[23:15] <DarK> abi.
[23:15] <DarK> bu konuda bitti de ?
[23:15] <DarK> bisey oldu de.
[23:15] <DarK> ozel konusa gel ozelde soyle.
[23:15] <DarK> degilse burda soyle sebeb ne ?
[23:15] <ReyyAn> ozelde ne diycegim yahu
[23:15] <DarK> o zaman ne olduda
[23:15] <ReyyAn> boyuna kendine bakmadan sacmalıyor artık.
[23:15] <DarK> bitti ReaL vs vs diorsun.
[23:15] <DarK> bak kardesim.
[23:15] <ReyyAn> bu nasıl 1 adam ?
[23:15] <DarK> simdi bisey dicem.
[23:15] <DarK> ben sana.
[23:15] <ReyyAn> kim bu bukadar?
[23:15] <ReaL> haddini aşma ReyyAn.
[23:15] <DarK> ReaLim
[23:16] <DarK> bi dk
[23:16] <ReyyAn> saman altında sumu yürütuyor.
[23:16] <DarK> kardesim.
[23:16] <DarK> ReyyAn

[23:16] <ReyyAn> yazık ya ReaL sana:=)
[23:16] <DarK> dinle kardesim.
[23:16] <DarK> Oyle laflar etme.
[23:16] <ReyyAn> cidden yazıklar olsun.
[23:16] <DarK> ReyyAn Benimde kardesler arasinda sorunum var.
[23:16] <DarK> ama ben hic birini.
[23:16] <DarK> kimseye yansitmiyorum.
[23:17] <DarK> herkez hersey yapabilir.
[23:17] <ReyyAn> DarK şimdiye kadar oldumu
[23:17] <DarK> burasi ozgur bir sunucu
[23:17] <ReyyAn> Kerem yadaa az cok bilr benii
[23:17] <DarK> oldu cok oldu
[23:17] <DarK> bugunde oldu senden
[23:17] <ReyyAn> oldumu Kerem hic sorun?
[23:17] <DarK> yana degil.
[23:17] <DarK> sunucu icinde.
[23:17] <DarK> beni
[23:17] <Kerem> Ben görmedim
[23:17] <DarK> umursamayan
[23:17] <ReyyAn> allah aşkına neredeyim ben.
[23:17] <DarK> beni
[23:17] <DarK> takmayan jkisi var.
[23:17] <DarK> sen bizim yanımızdasin.
[23:17] <ReyyAn> şimdiye kadarda oleyim oleydim.

[23:17] <DarK> gecen sen bana ornek kelimeler etmisdin.
[23:17] <DarK> ben kerem le kavga ettim zaman
[23:17] <DarK> kerem o yazismalari
[23:17] <ReyyAn> konuşup cıkıcam karar verdim
[23:17] <DarK> gormedi.
[23:18] <DarK> konuscaz
[23:18] <DarK> ondan sonra.
[23:18] <ReyyAn> yoksa bende biliyorum sessizce gitmeyi.
[23:18] <DarK> neye karar verirsen
[23:18] <ReyyAn> ama sonucta emeginiz var bendee
[23:18] <DarK> sen su anda cook gerginsin.
[23:18] <DarK> cok sinirlisin belli.
[23:18] <ReyyAn> saygısız insanla işm yok.
[23:18] <ReyyAn> bundan sonra
[23:18] <DarK> biz sana nedersek diyelim.
[23:18] <ReyyAn> kendisi ile dostlugum yoktur.
[23:18] <DarK> ReyyAn boyle cumleler
[23:18] <DarK> jkurma.
[23:18] <DarK> cocuk degiliz.
[23:18] <ReyyAn> utanmaz hala cıkmış kipli yazıyor.
[23:18] <ReyyAn> ban acık oynarım DarK
[23:19] <DarK> Kipli ne ya
[23:19] <ReyyAn> icimdekiin demem lzım.
[23:19] <DarK> Bizde acik ounuyoruz.
[23:19] <ReyyAn> biz deme
[23:19] <DarK> biz kimsenin arkasindan is yapmiyoruz.
[23:19] <ReyyAn> sozlerim DarK sana degill

[23:19] <ReyyAn> ReaL icin.
[23:19] <DarK> kardesim.
[23:19] <DarK> deme oyle.
[23:19] <ReaL> .s
[23:19] <DarK> bak ben senden yasca buyugum.
[23:19] <ReyyAn> sorunu halltmek yerine bana hakare t etti ise.
[23:19] <ReyyAn> bundan sonra donuş yok bana.
[23:19] <ReaL> ReyyAn uzatma.
[23:19] <ReyyAn> bakınız hala uzatma diyor?
[23:20] <ReaL> bitti mi ?
[23:20] <ReyyAn> biticek.
[23:20] <ReyyAn> insan gibi ReyyAn cık git diceksin.
[23:20] <ReyyAn> boyle olur olmadık laf etme
[23:20] <ReyyAn> etmiycektin.
[23:20] <ReaL> bu sekılde devam edersen onu da yapmıcam.
[23:21] <Kerem> Size ne oluyor abi ? siz reyyan - real siniz ? :s nasil oldu da
[23:21] <Kerem> bu durum oldu
[23:21] <ReyyAn> ALLAH yanına allahdan korkan birini versin ReaL.

[23:21] <DarK> Aranizdaki sorun nedir.
[23:21] <DarK> ya
[23:21] <ReyyAn> benim paylaşmadıgım bişey yok .
[23:21] <DarK> bi diyinde
[23:21] <DarK> diyelimki
[23:21] <DarK> sen haklısın
[23:21] <DarK> o haklı bi diyin ya
[23:22] <ReyyAn> ben bu adamın oldugu yerde yokum artık.
[23:22] <DarK> madem kanala cektiniz.
[23:22] <DarK> bizi.
[23:22] <DarK> hakaretleri duıymak icinmi
[23:22] <DarK> cektiniz.
[23:22] <ReyyAn> bunu dicektim işde.
[23:22] <DarK> konusmak icin cektiniz.
[23:22] <DarK> hyr
[23:22] <DarK> oyle olmaz kardesim.
[23:22] <ReyyAn> sadece artık yokum.
[23:22] <DarK> sen bizi kanala cektin.
[23:22] <DarK> sorun varsa deki
[23:22] <DarK> dark bu oldu
[23:22] <DarK> ya
[23:22] <DarK> real bana bunu dedi
[23:22] <DarK> kufgur etti
[23:22] <DarK> ben ona ettim

[23:22] <Kerem> Reyyan ; artik yokum nedir ? Guvendigimiz adamsin ? bunu nasil ? yokum demek reyyan ?

[23:24] <ReaL> yapma diyorum etme dıyorum karsı cıkıyorum bana.
[23:24] <DarK> ya babada saygisi. yok
[23:24] <ReaL> cıkıyor.
[23:24] <ReaL> lafımı dınlemıyor.

[23:25] <ReyyAn> yahu bu adam seni zangır zangır bana kotuluyor?
[23:25] <DarK> ama ben yazinca umursamior
[23:25] <ReyyAn> hayırıdr yahu?
[23:25] <DarK> ya kotulesin
[23:25] <DarK> kardesim.
[23:25] <ReyyAn> 100 kere dedimki bana bu nu deme.
[23:25] <DarK> ben.
[23:25] <DarK> demekki.

[23:25] <DarK> kotulesin.
[23:25] <DarK> kufur etsin
[23:25] <DarK> realde etsin
[23:25] <Kerem>
[23:25] <DarK> kerem de etsin.
[23:25] <Kerem> dndnnd
[23:25] <DarK> etsin kardesim.
[23:25] <ReaL> yazıklar olsun ReyyAn.
[23:25] <DarK> kotuesin.
[23:25] <DarK> sorun yok

[23:29] <ReaL> .zline ReyyAn kaybol
[23:29] <Ajan> ReaL Master nicklere uygulanamaz.
[23:29] <ReyyAn> ReaL yahu ben kalsın desinler diye cekmedim babacan?
[23:29] <ReyyAn> normal arkadaşımdır o hak vardır bende.
[23:30] <ReyyAn> helallik alır giderim .
[23:30] <ReyyAn> serseri utanmadan bide zline atıyor.
[23:30] <DarK> helal olsun.
[23:30] <ReyyAn> bumu?
[23:30] <Kerem> Reyyan ; Eyvallah kardesim helal olsun
[23:30] <DarK> kardesim.
[23:30] <DarK> aynen benden yanada helal olsun
[23:30] <ReyyAn> hoş kalın cıkarım kendim.
[23:30] <ReyyAn> Allah razı olsun beni bu adama tercih ettiniz.
[23:30] * Bağlantınız Kesildi



@DarK saygılar kardeşim
Ajan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Ajan Kullanicisinin Son 5 Konusu
Baslik Kategori Son Yazan Cevaplar Okunma Son Mesaj
Göz sağlığını korumak için 9 ipucu Göz Sağlığı Ajan 0 294 01-03-19 22:03
Göz sağlığı için faydalı 6 besin! Göz Sağlığı Ajan 0 238 01-03-19 21:58
Araştırma Görevlisinin Katil Zanlısı Tutuklandı Güncel Haberler Ajan 0 236 01-03-19 21:52
Sağlık Ekipleri Hamile Kadın İçin Seferber Oldu Güncel Haberler Ajan 0 264 01-03-19 21:51
Gümüşhane'de Yamaçtan Kopan Kayalar, Apartmanın... Güncel Haberler Ajan 0 223 01-03-19 21:50

Alt 11-21-18, 01:08   #2
ReaL
Avatar Yok

Sohbetdesin Forum - Chat ve Sohbet Forum Sitesi.
Üye No: 555
Üyelik tarihi: Apr 2018
Üye Grubu: Banlı Üye
Mesajlar: 0
Konular: 2
Şube: Balıkesir Şubesi
İlişki Durumu: İlişkisi Yok
Ruh Hali:  Huzurlu
Tuttuğu Takım:

Level: -INF [♥ Bé-Yêu ♥]
Paylaşım: NAN / -INF
Güç: -INF / -INF
Tecrübe: NAN%

Teşekkürler: 401
33 Mesajına 39 Kere Teşekkür Edildi
REP Gücü : 0
REP Puanı : 0
REP Seviyesi : ReaL is an unknown quantity at this point
Standart

@ReyyAn beni de kendine uydurdun tebrik ediyorum seni, @DarK - @Kerem geçmiş olsun kardeşlerim
ReaL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
ReaL Kullanıcısına Bu Mesajı için Teşekkür Edenler:
Ajan (11-21-18)
Alt 11-21-18, 01:09   #3
UsTaD
Avatar Yok

Sohbetdesin Forum - Chat ve Sohbet Forum Sitesi.
Üye No: 701
Üyelik tarihi: Oct 2018
Üye Grubu: Banlı Üye
Mesajlar: 0
Konular: 22
Şube: Yurtdışı Şubesi
İlişki Durumu: Nişanlı
Ruh Hali:  none

Level: -INF [♥ Bé-Yêu ♥]
Paylaşım: NAN / -INF
Güç: -INF / -INF
Tecrübe: NAN%

Teşekkürler: 48
58 Mesajına 76 Kere Teşekkür Edildi
REP Gücü : 0
REP Puanı : 0
REP Seviyesi : UsTaD is an unknown quantity at this point
Standart

@ReyyAn hocam yine yapmış yapacağını. @DarK @ReaL @Kerem

Her karanlıktan sonra bir güneş doğar. Bunu da öyle okuyalım..

Konu UsTaD tarafından (11-21-18 Saat 03:21 ) değiştirilmiştir..
UsTaD isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
UsTaD Kullanıcısına Bu Mesajı için Teşekkür Edenler: 2 Kullanıcı
Ajan (11-21-18), ReaL (11-21-18)
Alt 11-21-18, 14:49   #4
Nutella
Nutella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Sohbetdesin Forum - Chat ve Sohbet Forum Sitesi.
Üye No: 700
Üyelik tarihi: Oct 2018
Üye Grubu: Üye
Mesajlar: 149
Konular: 71
Şube: Çanakkale Şubesi
İlişki Durumu: İlişkisi Var
Ruh Hali:  Ruhsuz
Tuttuğu Takım:

Level: 11 [♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥]
Paylaşım: 25 / 256
Güç: 49 / 611
Tecrübe: 26%

Teşekkürler: 78
22 Mesajına 27 Kere Teşekkür Edildi
REP Gücü : 1
REP Puanı : 10
REP Seviyesi : Nutella is on a distinguished road
Standart

Bu ciddi miydi, şaka mıydı? Minicik beynim yandı okurken, siz naptınız böyle :dddd
@ReyyAn ablacım cansın. :*

{Sizlerde cansınız kii ; @DarK - @ReaL - @Kerem }

___________________________________________









`Omnia Fui Nihil Expedit
...*
Nutella isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Nutella Kullanıcısına Bu Mesajı için Teşekkür Edenler:
Ajan (11-21-18)
Cevapla

Etiketler
reyyan, [2314], [2315], [2317], [2325]


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

(View-All Konu Okunma Sayisi : 12
Ajan, Carpediem, DarK, Kerem, MaviLi`, Mila, Nutella, qRi, ReaL, Sewde, TeKiN, UsTaD
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Var
Mesaj Yazma Yetkiniz Var
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Var

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Jan Dark Kimdir Kısaca Ajan Biyografi 0 09-18-18 00:53
X-Men Dark Phoenix 2019 Fragman RebeL Yakında Vizyona Girecek Filmler 0 08-16-18 16:18
Sorun olunca #DarK Ajan Geyik 1 07-19-18 08:32
DarK'ın isyan'ı Ajan Geyik 2 07-14-18 23:47


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:29.

Forum Yasal Uyarı

Kuruluş : 2013
2013 - "Sohbetdesin Forum" her hakkı saklıdır.

Site Sahibi, by DarK
Sohbetdesin Forum, en iyi Mozilla Firefox ile dolaşılır.
YASAL UYARI : İçerik sağlayacı paylaşım sitelerinden biri olan sohbet forum Adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K'nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. sohbet forum hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler, Yöneticilerimiz ile iletişime geçilmesi yada iletişim formunu doldurulması halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde sohbet forum yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve size dönüş sağlanacaktır.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.